Zamiast robić nieraz nudną, jednokierunkową prezentację, nauczyciel ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zainteresowani, jeśli w ramach nauczania oraz to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / czy też pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, by przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas możliwość wymówienia innych słów, aby uczynić, czy robią to odpowiednio. Użycie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające i na pewno znacznie bardziej produktywne.
Robot edukacyjny Abilix Krypton
Dni używania suchych tablic po jakich pisało się kredą już dawno przeminęły. Obecnie nauczyciele w szkołach zaczynają coraz to częściej nauczać używając monitorów LCD razem z tablicami interaktywnymi. To właśnie dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie chciał wypróbować działanie tablicy, a to ma prawo pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Niemniej jednak za pomocą interaktywnych tablic wolno osiągnąć dużo więcej aniżeli to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to współczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów
Zamiast robić wielokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• pokazy szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zainteresowani, jeśli w ramach nauczania i to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / bądź pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, by pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas szansę wymówienia innych słów, by uczynić, czy robią to należycie. Użycie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i z pewnością znacznie bardziej produktywne.